Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 10. oktober 2009

NYE CD BESTILLINGER!

Um, Jeg glæder mig SÅ MEGET TIL DET HER!
(gult tema mellem de her Cd'er! Det gennemtænkt)

Best Of 2001-2009 - Rasmus
Brand New Eyes - Paramore
First Day Of My Life - Rasmus
Guilty - Rasmus
Crash Love: Deluxe Edition - AFI


Kan jeg vente? NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!

Um umu umu um um um!!!!!!!
AFI'S NYE CD KAN JEG SLET IKKE VENTE PÅ MERE!!!! Den er nemlig udkommet, og jeg må snart få den!!!
Rasmus best of, MAIN! Glæder mig SÅ meget!! udkommer den 24 november!!

SÅ! Jeg har lige bestilt en masse, SUPER fede Cd'er!! Jeg er så spændt!! MAIN jeg glæder mig så meget!!
RASMUS SINGLER! Yay!!! - Wow, jeg er så spændt på at høre det nye AFI album!!

Ingen kommentarer: