Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 6. oktober 2009

Brobygning -

Ja, jeg er på brobygning... LIGE NU, faktisk.. um!
Vi har fået lavet noget..
En brucere (Hvordan staves det?)
Den er nu blevet fin fin nok..

Men det er sgu kedeligt! Seriøst!!
Synes ikke rigtig vi lærer noget! - Ej, hm... jah!
Det er jo sådan noget jeg før har prøvet omkring 1000 gange!!
Jeg sidder jo og laver artikler selv (ER I GANG MED EN MED PANIK - UM!), og det synes jeg er skide sjovt!! Men det her er bare så.. ikke så særlig underholdende!
Håber ikke det er sådan det er at gå på sådan en udannelse her! For så skal jeg ihvertfald ikke det!!
Men altså, det burde jo vise os hvordan det er? og hvad man laver.. håber virkelig ikke det bare er sådan noget her man laver.. det er altså k-edel-igt!

Ingen kommentarer: