Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 28. oktober 2009

Earth



Wow, siger jeg bare! Det her , den må, være fantastisk! Wow wow!
Jeg siger bare, hvor ser den dog flot ud den her film! Tænk at se den på et stort læred, i en stor biograf! Fantastisk! Det må være fantastisk!
Den her håber jeg virkelig jeg får set! Den ser så fantastisk ud!!
Men jeg siger bare DEN HER SKAAAL JEG SE!



Men endnu har jeg ikke fundet, det jeg har ledt efter så lang tid!
Jeg så engang for nogle måneder siden, i TV avisen hvor de sluttede af og sagde at det her var noget med at en ´mand havde optaget det her, over virkelig lang tid, alting fra orven og det var SÅ FLOT!! WOW! jeg kan ikke få det ud af hovedet! Så fantastisk! Men jeg kan simpelhen ikke finde det! Aner ikke hvor jeg kan finde den, hvad den hedder eller noget som helst! .. Så

Ingen kommentarer: