Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 7. oktober 2009

At gå ud for at få noget frisk luft - Indånde røg!


My God!
1.2.3.!!
Ja, synes det er så ulækkert!
her er jeg på brobygning, og vi sidder foran en computer HELE dagen!
Når vi endelig har pause, vil vi gerne ud for at få noget frisk luft.. men hvad så? Nåh jo... Der er folk der ryger OVER alt!! Du kan ikke indånde luften uden at få røg med!! Der lugter over alt og man har slet ikke lyst til at trække vejret! Det er SÅ KLAMT!
Ved bussen, på gaden, til arrangement, ved hver et hus!!
Det lige før man ikke kan gå på gaden uden at få røg i hovedet!!
Man burde næsten gå med maske! Gå rundt med sådan en maske for munden som når der er en eller andet sygdom i løb i Kina eller USA.
Det kan jo ikke være rigtigt at vi andre skal angribes af røg, og blive syge og dø før tid, KUN fordi vi har gået rundt på gaden, hvor folk ryger!!
Og ja, jeg ER meget sart! Jeg får det skide dårligt af røg! Det er bare så utrolig klamt!
Kan simpelhen ikke forstå hvorfor folk ikke bare kan lade være! Eller ihvertfald gå et sted hen i deres "lille sammenhold" som de elsker og som de siger de får af at ryge.. Kan de ikke lave et lille glas bur som i lufthavnene og så gå ind der!
Okay, jeg synes det er fint folk ryger, de må sgu ødelægge deres liv hvis de har lyst til det. Men at det skal gå udover os andre, og de også ødelægger vores liv, det synes jeg bare ikke er okay!

Ingen kommentarer: